Table of Contents

Wordle LCD

Piele Bogdan-Gabriel, 333CCb

Introducere

Proiectul este o adaptare a jocului Wordle cu scopul de a ghici un cuvânt scurt. Spre deosebire de Spânzurătoarea, în care literele sunt introduse una câte una, având o limită de greșeli, pentru Wordle jucătorul trebuie să introducă întreg cuvântul, având 6 încercări.

Descriere generală

Jocul începe la apăsarea butonului START / RESET, după care urmează selectarea limbii (LEFT pentru română, RIGHT pentru engleză). Folosind butoanele UP, DOWN se poate cicla prin alfabet pentru selectarea literei corespunzătoare cursorului. Prin apăsarea LEFT și RIGHT se va trece prin cele 5 litere ale cuvântului introdus. La apăsarea SELECT se va trimite cuvântul spre verificare, dacă toate pozițiile sunt completate cu litere.

În jocul original, la introducerea unei încercări, literele sunt necolorate, dacâ nu există în cuvânt, colorate cu galben dacă sunt prezente, dar pe altă poziție, sau cu verde dacă există pe poziția respectivă.

Cum voi folosi un display I2C LCD monocrom, acest tip de feedback va fi înlocuit cu păstrarea doar a literelor la poziția corectă în cuvântul introdus, urmând ca cele care se află de fapt pe altă poziție să fie indicate utilizatorului într-o listă, pe linia a doua a ecranului. În plus, la selectarea unui cuvânt, buzzer-ul și LED-ul vor avea un feedback scurt, intermitent, pentru fiecare literă așezată corect, și un feedback mai lung la ghicirea întregului cuvânt.

Schemă bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

Schema electrică:

Software Design

Am dezvoltat proiectul în Arduino IDE, folosind ca biblioteci auxiliare:

Structurile de date de menționat sunt

Funcțiile importante sunt:

Rezultate Obţinute

Video

Concluzii

Consider că proiectul este util pentru că

Download

Github

Jurnal

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Resurse software:

Resurse hardware (conectarea modulelor):

Export to PDF