Table of Contents

Into The Maze

Sorin-Gabriel Mateescu

332CB

Introducere

Proiectul vizeaza implementarea unui joc de tip labirint; obiectivul jocului este gasirea unei iesiri din labirint inainte de expirarea timpului.

Descriere generală

Jucatorul va interactiona cu jocul prin intermediul a 4 butoane, corespunzatoare celor 4 directii cardinale; uC Plusivo ESP8266 va functiona drept server web si jocul va fi afisat pe alt dispozitiv (ecranul laptopului, de exemplu).

Hardware Design

Componente folosite

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  1. Maze.h si Maze.cpp - definitii si implementari pentru functionalitatea de generare si reprezentare logica a labirintului si jucatorului
  2. Web.h, Web.cpp, WebGame.cpp, WebRoot.cpp - definitii si implementari pentru functionalitatea responsabila de servirea, actualizarea si afisarea paginilor web
  3. Globals.h - definitii globale (culori, dimensiuni, pini utilizati)
  4. projectPM.ino - fisierul principal, unde se actualizeaza starea jocului

Rezultate Obţinute

Cele 4 butoane si uC sunt amplasate pe breadboard astfel incat el sa poata fi tinut in mana, asemanator cu o telecomanda.

Pagina de inceput, unde se selecteaza parametrii jocului:

Capturi de ecran din joc:

Mesajul de victorie:

Mesajul de infrangere:

Concluzii

Download

intothemaze.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF