Table of Contents

Robo-Drummer

Adrian Grigoras, 332CC

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face

Robo-drummer-ul reprezinta un dispozitiv care bate la tobe pe un anumit ritm presetat la un anumit bpm.

  • care este scopul lui

Scopul lui poate fi de a inlocui un tobosar intr-o anumita trupa sau de a fi inca o percutie in plus

  • care a fost ideea de la care aţi pornit

Ideea mi-a venit in urma unei experiente cu un baiat care nu era foarte avansat la tobe si in timp ce incerca sa invete ma gandeam cat de usor ar fi fost poate sa cante un robot.

  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Poate fi util formatiilor de muzica care au nevoie de un tobosar sau percutii ajutatoare

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Se folosesc niste motorase care activeaza doar inchis-deschis in functie de cum sunt alimentate pentru kick, snare, hi-hat si pedala de hi-hat. Pe ecranul Lcd va aparea numele cantecului sau al unui ritm presetat clasic. Banda rgb va fi folosita doar pentru estetica. Canalul de releeuri e alimentat de placuta si are rol a trimite mai departe ce primeste de la arduino.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista piese: - Arduino Mega 2560 - 4 Motorase tip incuietoare - Banda RGB 12V - Telecomanda IR - Senzor IR - Modul releu 8 canale - Fire

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Mediu de dezvoltare: arduino Librarii: avr/wdt.h, avr/pgmspace, IRremote.h, LiquidCrystal.h

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

https://www.youtube.com/shorts/b6BwO8m_s1g

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

surse.zip

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF