Table of Contents

2048 Game

Introducere

Autor: Cătălin-Marius Duță 332CC

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

Se dorește implementarea deja cunoscutului joc 2048 pe un ecran LCD.

Utilitatea principală a proiectului este aceea de amuzament.

Schema bloc:

Hardware Design

Se vor utiliza următoarele piese:

  • LCD grafic 128×64
  • Modul joystick PS2
  • 3 butoane
  • Buzzer pasiv
  • Rezistori 220R
  • fire legătură

Schema Electrica

Software Design

Setup:

  1. pornesc ADC + întreruperea de ADC
  2. realizez inițializarea buzzer-ului, a celor 2 butoane, a joystick-ului și a display-ului
  3. activez întreruperile externe pentru PCINT-uri
  4. setez display-ul sa printeze meniul principal (PrintMenu)

Loop:

  • apelez GameLogic, care realizeaza decurgerea logica a jocului

PrintBoard:

  • Afiseaza tabla si scorul la momentul actual

GeneratePiece:

  • Genereaza o noua piesa, daca acest lucru este posibil

Move (Up/Down/Left/Right):

  • Realizeaza mutarea pieselor in directia dorita si merge-ul dintre acestea

Rezultate Obţinute

Concluzii

A fost un proiect interesant, care mi-a solicitat intr-o mare masura atat atentia, concentrarea, cat si rabdarea. Lipirea pieselor a fost partea cea mai dificila, fiin un aspect nou, pe care nu il mai incercasem pana atunci.

Jurnal

Download

Bibliografie/Resurse

Biblioteci

Hardware

Altele

Export to PDF