Nume: Nita Laurentiu-Mihai, Grupa: 332CA
Scopul proiectului este de a reinterpreta jocul snake pe un LCD avand posibilitatea de a schimba nivelul de dificultate, modificand astfel viteza de deplasare a sarpelui si harta. Ideea principala de la care am plecat este de a avea la indemana un mod prin care te poti delecta.
Jocul va fi reprezentat pe un display, sunetele vor fi redate printr-un buzzer, iar controlul caracterului va fi realizat prin folosirea unui joystick. Scorul va fi afisat dupa ce se detecteaza o coliziune. De asemenea, jucatorul va putea schimba dificultatea, care este initial setata pe modul “Easy” si reprezentata prin culoarea verde a LED-ului, folosind un buton. La apasarea acestui buton viteza de deplasare a sarpelui va creste, harta se va schimba, iar culoarea LED-ului se va modifica pentru a defini dificultatea curenta. Butonul va cicla prin urmatoarele moduri:
Listă de piese:
Schema electrica:
Pentru a interactiona cu LCD-ul am folosit libraria TFT.h. Cum ecranul are o dimensiune de 128×160, am decis ca obiectele din joc sa aiba o marime de 5×5, astfel jocul este implementat ca fiind o matrice de 25 de linii si 32 de coloane. Obiectivul jocului este ca sarpele sa manance cat mai multe fructe, marindu-si dimensiunea la fiecare fruct mancat.
Functii implementate:
Acest proiect m-a ajutat sa inteleg mai bine cum functioneaza si din ce sunt formate obiectele pe care le folosesc de zi cu zi si a fost interesant sa-mi pot creea propriul meu obiect.
21 Aprilie 2022: Alegere proiect & creare wiki. Adaugare introducere, descriere generala, lista de componente
8 Mai 2022: Adaugare schema bloc
23-26 Mai 2022: Implementare joc
27 Mai 2022: Finalizare proiect
1 Iunie 2022: Actualizare wiki