Table of Contents

Joc muzical de lumina ambientala

Autor

Grigore Andreea-Cristina - 334CC

Introducere

Proiectul presupune construirea unui cub de lumina, format din leduri pentru generarea unor jocuri de lumini reactive la muzica introdusa de pe un stick USB. Diferitele pattern-uri pot fi selectate dintr-un buton, iar numele jocului asociat fiecarei melodii va aparea pe un ecran LCD la orice selectie. Scopul aplicatiei este de a avea un disco set portabil care poate fi utilizat de oricine intr-un mod facil si practicabil.

Descriere generală

Schema bloc

Functionalitate

USB shield-ul este conectat la placuta arduino pentru a putea selecta informatia muzicala transmisa spre decodificare, apoi catre speaker. In functie de intensitatea semnalului exista o functie care transmite pattern-ul de luminare catre leduri. Sunt utilizate shift registers deoarece, fiind foarte multe leduri nu exista destul de multi pini in placuta si sunt utilizate rezistente pentru a preveni supraincarcarea acestora. Economisand un numar semnificativ de pini, acestia vor fi utilizati pentru legarea ecranului LCD care va afisa numele jocului asociat fiecarei melodii, selectate din butonul implementat in acest scop.

Hardware Design

Lista de piese:

Software Design

Medii de dezvoltare folosite

Descriera implementarii

Programul de functionare al cubuluiled este format din functii individuale care reprezinta programul care va fi afisat si modul in care sunt aprinse ledurile,functia de setup si loop si functii care controleaza combinatiile de luminialese prin apasarea butonului.

Rezultate Obţinute

sketch_may27a.zip

Concluzii

Lipirea cubului de leduri a fost mai dificila decat ma asteptam si utilizarea shieldului usb a fost destul de greu de manipulat,dar a fost o experienta placuta din care am dobandit niste abilitati utile.

Bibliografie/Resurse

Export to PDF