Table of Contents

RunForYourLife

Introducere

Descriere generală


Hardware Design

Componentele necesare:

rfyl01.jpg

Software Design

* Librarii folosite:

  1. LiquidCrystal_I2C.h

* Implementare cod:

  1. initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD; aici am creat si toate elementele grafice corespunzatoare omuletului.
  2. advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului
  3. drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului; totodata verifica si coliziunea eroului cu obstacolele de pe traseu.
  4. setup - initializarea pinilor de pe placuta.
  5. loop - aici avem 2 cazuri: in prima faza se va afisa un ecran in care vor aparea alternativ mesajul “Press Start” si un cub din care va iesi omuletul, urmand ca dupa apasarea butonului cubul sa se transforme in omulet si sa inceapa sa “fuga”. In a doua faza, se simuleaza avansarea atat a terenului superior, cat si a celui inferior si se testeaza daca a fost apasat butonul, caz in care omuletul va sari. In cazul in care omuletul se loveste de un obstacol, jocul este oprit, iar in caz contrar, omuletul va aduna puncte(ce reprezinta distanta parcursa) care sunt afisate in coltul din dreapta sus.

Rezultate Obţinute

rfyl02.jpeg

Mai jos puteti gasi codul sursa pentru proiect:

rfyl03.txt

Concluzii

A fost un proiect interesant, desi am intampinat cateva probleme in realizarea acestuia. Per total, proiectul m-a ajutat sa inteleg mai bine materia predata la laboratoare.

Bibliografie/Resurse

https://www.makerguides.com/character-i2c-lcd-arduino-tutorial/ https://www.arduino.cc/en/Tutorial/BuiltInExamples/Button

Export to PDF