Table of Contents

Flappy Bird

Introducere

Descrierea generala

Schema bloc a proiectului

  1. Jocul incepe odata cu apasarea ecranului sau a butonului de start si este afisat pe un display LCD TFT.
  2. In timpul jocului daca butonul de start sau ecranul sunt apasate pasarea va zbura in sus, altfel aceasta va fi atrasa de sol.
  3. Odata cu avansarea in timp, nivelul de dificultate marcat de cele 3 leduri si afisat pe ecran va creste.
  4. Pentru fiecare pereche de tuburi evitata jucatorul va primi un punct. Scorul este afisat in coltul stanga-jos al ecranului.
  5. Jocul se termina cad are loc o coliziune (fie cu solul, fie cu tuburile) sau cand este terminat nivelul 3 si pasarea Faby ajunge la cuibul ei.
  6. Pentru a reseta jocul, utilizatorul poate apasa pe butonul de restart.

Hardware design

Lista componentelor
Ecranul LCD TFT 2.4 inch

Schema electrica

Schema electrica a proiectului

Software Design

Proiectul a fost realizat folosind ca unic mediu de dezvoltare Arduino IDE, iar sursa se regaseste in fisierul incercare.ino. Pentru a putea manipula ecranul lcd tft 2.4 inch am folosit biblioteca SPFD5408. Am modificat in fisierul SPFD5408_Adafruit_TFT_LCD.cpp, din cadrul acestei biblioteci, afisarea de la stanga la dreapta pentru identificatorul display-ului meu(nu de la dreapta la stanga cum era initial) si folosirea sistemului RGB (nu BGR). De asemenea, am folosit biblioteca EEPROM pentru tratarea unor eventuale erori.

Rezultate obținute

Concluzii

Download

Jurnal

25 aprilie 2021:

23 - 25 mai 2021:

27 mai 2021:

28 mai 2021:

Bibliografie/Resurse