Table of Contents

Endless Runner

Autor: Damian Elena, 336CA

Introducere

Descriere generală

Hardware Design

  1. Arduino UNO
  2. Breadbord
  3. Ecran LCD 1.8” SPI
  4. Butoane
  5. Rezistențe
  6. Fire
  7. Buzzer
  8. Senzor Accelerometru 3 Axe GY-291 ADXL345

Software Design

Implementarea proiectului a fost realizata in ArduinoIDE, in timp ce schema componentelor a fost realizata in Fritzing. Am folosit bibliotecile SPI.h si TFT.h care contin functiile necesare manipularii ecranului, iar pentru accelerometru am inclus bibliotecile Wire.h, Adafruit_Sensor.h si Adafruit_ADXL345_U.h.

Jocul incepe cu un ecran de loading care contine numele jocului, alaturi de mesajul “press button”. In continuare, pe ecran apare un dinozaur asupra caruia jucatorul are controlul.

Regulile jocului sunt simple: jucatorul trebuie sa sara peste obstacolele care apar in calea lui, fara a lovi zidul de sus, avand puterea de a controla forta cu care acesta sare, miscand breadboard-ul in sus pe axa Oy. De mentionat este faptul ca viteza de deplasare a dinozaurului va creste pe masura se atinge un scor din ce in ce mai mare.

Rezultate obținute

Demo

https://drive.google.com/drive/folders/1UZXffBWzBqOv54PBXeNTA9DKmidbrZdv?usp=sharing

Concluzii

Consider ca acest proiect a fost o modalitate de a pune in aplicare notiunile invatate in cadrul laboaratorului, intr-un fel care sa ne puna imaginatia in valoare. In urma acestui proiect am realizat ca si partea de hardware poate fi la fel de frumoasa si captivanta precum cea de software.

Download

PDF proiect

damianelena_proiect_pm.zip

Jurnal

25 aprilie 2021:

2 iunie 2021:

3 iunie 2021:

Bibliografie/Resurse

https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/apredescu/endless_runner

https://www.youtube.com/watch?v=72SrQuVU3Ww&ab_channel=Mr.maker

https://www.arduino.cc/en/Tutorial/BuiltInExamples