Autor: Andreea Paiu
O sa implemetez un joc Connect 4 in care fiecare jucator are display-ul si joystick-ul lui.
In acest joc jucatorul de va deplasa miscand joystick-ul dreapta stanga si va alega coloana pe care se afla prin apasare. Afisarea se face pe 2 matrice care vor arata la fel.
Am utilizat biblioteca FastLED.h, care contine functii pentru afisarea animatiilor pe matrici de LED-uri. Am folosit seriala pentru a putea efectua debugging. Pentru identificarea repetata a miscarilor facute de catre jucatori am create o functie, start, ce este apelata in functia loop. Astfel, dupa ce fiecare jucator face o miscare, se face o verificare in care se identifica daca jucatorul care a facut mutarea a castigat sau nu. Toate miscarile componentei hardware-ului joystick sunt analizate in functia play, unde se identifica pozitia din matrice ce trebuie colorata. Pentru a indetifica daca exista un castigator, se verifica doar linia/coloana/ diagonala din jurul noului punct pus pe matrice, pentru optimizare. Daca a avut loc un castig, se face un joc de culori si se reseteaza jocul.
In urma realizarii acestui proiect am constientizat cu ajutorul unui arduino se pot realiza proiecte dragute. Am invatat cum se foloseste un letcon si programarea embedded.
https://cleste.ro/matrice-64-led-uri-rgb-8x8.html?utm_medium=GoogleAds&utm_campaign=ShoppingAds&utm_source=&gclid=Cj0KCQjw9_mDBhCGARIsAN3PaFMau1WxpPFX1apSHNrZwz-AAqLUkziskSUa0af5rQ4ECZ_UUttdYWMaAvdAEALw_wcB https://www.youtube.com/watch?v=kBXYnpznscc https://cleste.ro/modul-joystick-ps2-compatibil-arduino.html https://github.com/FastLED/FastLED