Table of Contents

Snake

Autor

Mutu Andrei

Introducere

Proiectul implementeaza o varianta simplista a jocului Snake insa cu un twist, acesta este controlat cu un giroscop/accelerometru.

Scopul acestui proiect este familiarizarea cu Arduino prin crearea unui aplicatii practice interactive, fapt pentru care am ales un joc clasic cunoscut tuturor.

Descriere generala

Jucatorul va vedea sarpele pe ecran si ii va putea controla directia de deplasare cu ajutorul giroscopului. Giroscopul si display-ul vor fi montate pe acelasi breadboard, creand o experienta similara cu un joc pe telefon.

Schema bloc

diagrama_bloc_snake.jpg

Hardware Design

Lista de piese

  • Arduino Uno
  • Modul Accelerometru și Giroscop MPU6500 GY
  • Modul LCD SPI de 1.8'' (128×160)
  • Cablu Albastru USB AM la BM 30 cm
  • Breadboard
  • Fire de legatura

Schema electrica

schema_electrica_snake.jpeg

naked_snake.jpeg

Software Design

Descrierea codului aplicației:

Rezultate obtinute

Cod sursă
Demo

Concluzii

Proiectul la PM a fost o experienta interesanta, pe de o parte a fost o provocare destul de incurcata, iar pe de alta a fost o modalitate placuta de a invata tehnologii noi. Din punct de vedere hardware proiectul nu a fost foarte complex, insa provocarea a fost modalitatea de prezentare: cum poate fi prezentat intr-o cutie cat mai mica. Provocarea de compensare a complexitatii proiectului a venit in aspectul estetic al acestuia, efect realizat prin variate functii ce joaca rol de eye-candy. In final pot spune ca a fost o experienta care a meritat in mod clar si cel mai suprinzator lucru a fost ca este mult mai usor sa faci un joc decat sa joci un joc, sau sa il calibrezi sa fie usor de jucat.

Bibliografie/Resurse

Export to PDF