Utilizatorul foloseste rotirea pe axele gx si gy ale giroscopul din cadrul modulului MPU-6500 pentru controlul sarpelui. Pe modulul LCD se va misca sarpele, care va urmari sa ajunga la mancare.
Scopul proiectului este familiarizarea cu giroscopul si LCD-ul Nokia, folosite pentru finalizarea proiectului.
Ideea de la care am pornit a fost recrearea minimalista a jocului Snake.
Este un un proiect destul de comun care ajuta la dezvoltarea cunostintelor folosirii Arduino.
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Overall, it was pretty funny . A fost interesant sa lucrez la proiect, pentru partea de hardware am fost putin confuz la inceput, insa a mers totul bine, iar pe partea de software a durat ceva pana sa folosesc datele corect de la giroscop. Am finalizat proiectul, daca m-as fii apucat mai din timp probabil as mai fii incercat sa implementez cateva mici functionalitati, precum cresterea in lungime a sarpelui la fiecare punct in plus si cresterea vitezei acestuia la anumite milestone-uri de punctaj.
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/amocanu/nokia-snake
https://create.arduino.cc/projecthub/muhammad-aqib/interfacing-nokia-5110-lcd-with-arduino-7bfcdd
https://lastminuteengineers.com/nokia-5110-lcd-arduino-tutorial/