Table of Contents

Nokia Snake

Autor: Croitoru Nicolae-Valentin
E-mail: nicolae.croitoru99@stud.acs.upb.ro

Introducere

  • Ce face?

Utilizatorul foloseste rotirea pe axele gx si gy ale giroscopul din cadrul modulului MPU-6500 pentru controlul sarpelui. Pe modulul LCD se va misca sarpele, care va urmari sa ajunga la mancare.

  • Care este scopul lui?

Scopul proiectului este familiarizarea cu giroscopul si LCD-ul Nokia, folosite pentru finalizarea proiectului.

  • Care a fost ideea de la care aţi pornit?

Ideea de la care am pornit a fost recrearea minimalista a jocului Snake.

  • De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi?

Este un un proiect destul de comun care ajuta la dezvoltarea cunostintelor folosirii Arduino.

Descriere generală

Schema bloc

Hardware Design

Listă de piese

  1. Arduino Uno
  2. Breadboard
  3. Cablu USB
  4. Fire tata-tata
  5. Modul Accelerometru și Giroscop MPU6500 GY
  6. Modul LCD Nokia 5110 (84×48)
  7. Rezistente(1×330Ω, 1x1k, 4x10k)

Schemă electrică

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

Rezultate Obţinute

https://www.youtube.com/watch?v=ZlC1YUIlON0

Concluzii

Overall, it was pretty funny ^_^. A fost interesant sa lucrez la proiect, pentru partea de hardware am fost putin confuz la inceput, insa a mers totul bine, iar pe partea de software a durat ceva pana sa folosesc datele corect de la giroscop. Am finalizat proiectul, daca m-as fii apucat mai din timp probabil as mai fii incercat sa implementez cateva mici functionalitati, precum cresterea in lungime a sarpelui la fiecare punct in plus si cresterea vitezei acestuia la anumite milestone-uri de punctaj.

Download

https://github.com/valentin-99/Nokia-Snake

Bibliografie/Resurse

https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/amocanu/nokia-snake

Export to PDF

https://create.arduino.cc/projecthub/muhammad-aqib/interfacing-nokia-5110-lcd-with-arduino-7bfcdd

https://lastminuteengineers.com/nokia-5110-lcd-arduino-tutorial/

https://robojax.com/learn/arduino/?vid=robojax-MPU9250