Table of Contents

Pong

Autor: ENACHE Liviu

Introducere

Descriere generala

Functionalitate

Programul incepe prin afisarea unui ecran de start, timp in care se asteapta input din partea potentiometrelor. Odata ce acestea au fost miscate suficient, jocul incepe. Fiecare potentiometru controleaza paleta sa respectiva. La fiecare 5 lovituri ale mingii (adunate de la ambii jucatori), viteaza mingii creste, pentru ca jocul sa nu stagneze. Odata marcat un punct, LED-ul jucatorului care a marcat se aprinde si buzzer-ul face un sunet, iar viteza se reseteaza. Jocul continua pana cand un jucator atinge 5 puncte, dupa care este afisat un ecran cu castigatorul, iar LED-ul sau palpaie. Jocul poate reincepe daca se primeste, din nou, input de la potentiometre.

Schema bloc

Hardware Design

Componente

Schema electrica

Conectare fizica

Software Design

Mediu de dezvoltare

Biblioteci

Adafruit_SSD1306 — Biblioteca driver pentru display-uri OLED monocromate de tipul SSD1306.

Adafruit GFX — Contine o multitudine de functii pentru manipularea pixelilor display-urilor.

Functii

setup()

splash()

centerPrint()

printText()

calculateMovement()

hasWon()

draw()

addEffect()

Rezultate obtinute

Demo

Derularea jocului

Ecran castigator

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

PDF: PDF