Autor: ENACHE Liviu
Programul incepe prin afisarea unui ecran de start, timp in care se asteapta input din partea potentiometrelor. Odata ce acestea au fost miscate suficient, jocul incepe. Fiecare potentiometru controleaza paleta sa respectiva. La fiecare 5 lovituri ale mingii (adunate de la ambii jucatori), viteaza mingii creste, pentru ca jocul sa nu stagneze. Odata marcat un punct, LED-ul jucatorului care a marcat se aprinde si buzzer-ul face un sunet, iar viteza se reseteaza. Jocul continua pana cand un jucator atinge 5 puncte, dupa care este afisat un ecran cu castigatorul, iar LED-ul sau palpaie. Jocul poate reincepe daca se primeste, din nou, input de la potentiometre.
Adafruit_SSD1306 — Biblioteca driver pentru display-uri OLED monocromate de tipul SSD1306.
Adafruit GFX — Contine o multitudine de functii pentru manipularea pixelilor display-urilor.
setup()
splash()
centerPrint()
printText()
calculateMovement()
hasWon()
draw()
addEffect()