Table of Contents

Sudoku

Autor: Mincea Lucian (336CB)

Introducere

Proiectul isi propune implementarea unui joc de Sudoku. Controlul va fi facut dintr-o tastatura numerica ce va avea rolul de navigator prin puzzle (selectarea casutei) si de a introduce o cifra pentru completarea casutei. Afisarea puzzle-ului se va face pe un LCD.

Descriere generală

Schema bloc

Schema bloc

Miscarea pe tabla de joc si introducerea numerelor se face folosind keypad-ul astfel:

Dupa selectarea celulei se introduce un numar de la 1 la 6 dupa care jucatorul se poate misca din nou.

Butonul '#' declanseaza verificarea jocului. Se afiseaza un mesaj corespunzator starii in care se afla jocul, iar jucatorul are 2 posibilitati:

Hardware Design

Lista de piese:

Schema electrica:

Software Design

Diagrama de activitati

Diagrama de stari

Functii:

Biblioteci folosite:

Rezultate Obţinute

Rezultatul obtinut este acela al unui joc sudoku 6×6 functional.

Link demo: https://ctipub-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/lucian_mincea_stud_acs_upb_ro/EVdple31PT5FpDQ-qQWiFRABWQ4WvmL-MsfOVFpzQOP3rQ?e=CbELtV

Cod sursa: sudoku_pm.zip

Concluzii

Proiectul a presupus mai multe etape, alegerea temei fiind cea mai dificila si importanta prin prisma timpului alocat documentarii asupra elementelor de care dispunem pentru a pune cap la cap un proiect. Ceea ce am invatat din acest proiect este lucrul cu biblioteca TFT si interactiunea cu un dispozitiv LCD ce este compatibil cu aceasta biblioteca.

Bibliografie/Resurse

Resurse:

Export to PDF