generate_x: generare coordonata x pentru mancare;
generate_y: generare coordonata y pentru mancare;
random_food: generare mancare random;
start_snake: initializeaza sarpele intr-o pozitie initiala si cu directia de start spre stanga, totodata si punctul de mancare undeva random;
move_snake: fiecare bloc al sarpelui va avea acum coordonatele blocului precedent sau, astfel se realizeaza deplasarea sa, iar capul sarpelui este tratat separat;
verify_dir_head_snake: se verifica ce buton a fost apasat pentru schimbarea directiei sarpelui;
lcd_display_food: afiseaza blocul de mancare;
lcd_display_snake: afiseaza sarpele;
lcd_display_border: afiseaza bordura daca este cazul;
main_screen: afiseaza meniul principal de selectie;
select_border_type: se asteapta selectarea unui mod de joc;
end_game: mesaj la sfarsitul jocului si scorul care s-a facut;
test_border: verific intersectia sarpelui cu bordura;
test_bite_himself: verific daca sarpele s-a muscat;
feed_snake: sarpele creste in dimensiune dupa ce a mancat mancare;
test_eat_food: verific daca a ajuns la punctul de mancare;