Table of Contents

Flappy Bird

Munteanu Sergiu

Automatica si Calculatoare

332CC

Introducere

Proiectul de faţă are drept scop implementarea jocului Flappy Bird pe un LCD grafic. Acesta va fi controlat de prin intermediul unui buton.

Jocul este de tip single player şi presupune directionarea pasarii prin nivelul generat astfel incat aceasta sa nu loveasca obstacolele ce apar in cale.

Descriere Generala

Lista de Piese

Hardware Design

Schema Eagle

Software Design

Implementare

Pentru implementare am folosit biblioteca ili9341gfx. Jocul este format dintr-un singur nivel, avand multiple obstacole, pozitia fiecarui obstacol depinzand de pozitia obstacolului precedent si de viteza pe care o are utilizatorul la instantierea obstacolului. Pentru interactiunea jucatorului cu jocul, am folosit 2 butoane, JUMP, RESET. In cazul in care un jucator apasa RESET in timpul jocului acesta poate continua de unde a ramas apasand butonul JUMP. Daca jucatorul a pierdut, apasarea oricarui buton va duce la resetarea jocului. Pentru reprezentarea caracterului in toate ipostazele sale am folosit desenarea cu ajutorul unui bitmap. Scorul este reprezentat in permanenta in colcul din stanga sus, dar si in meniul de RESTART.

Rezultate obtinute

Jurnal

Bibliografie/Resurse

proiect_pm.zip

http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/

flappy_bird.pdf