Dezvoltarea software a fost făcută în Atmel Studio 7.0.
Am început implementarea folosind bibliotecile nokia_5110.h și english_6x8_pixel.h găsite pe internet. Mai târziu am descoperit logo-ul AVR in hexa și am decis să îl folosesc în cadrul meniului.
Inițial am implementat doar meniul, asigurându-mă că butoanele sunt bine conectate și merg. O dată ce am obținut un meniu funcțional și pagina „Despre”, am pornit cu implementarea jocurilor propriu-zise.
Am început cu tadiționalul joc X si 0. Jocul se bazează pe o matrice de 3 pe 3, inițial plina de linii, apoi cu ajutorul butoanelor, jucătorii (2 la număr) aleg locul pe care vor să își pună simbolul. Dacă sunt detectate 3 simboluri în linie, acel jucător a câstigat și jocul se termină. Dacă sunt umplute toate spațiile fără a se detecta 3 simboluri în linie, jocul se termină cu o remiză.
În final, am reușit să implementez un joc Brick Breaker denumit Blox. Într-o matrice de 14 pe 3 este salvată existența cărămizilor, platforma se mișcă cu butoanele stânga-dreapta iar jocul pornește la apăsarea butonului OK. Dacă bila se lovește de linia centrală a platformei, bila ricoșează în sus, dacă se lovește de linia din stânga, ricoșează în stânga, iar dacă se lovește de linia din drepta ricoșează în dreapta. Jucătorul are 3 vieți ca să distrugă toate cărămizile. În caz contrar, jocul este pierdut.