Proiectul consta in implementarea unui joc.
Vor exista doua butoane care pot daplasa masina in stanga sau in dreapta. Scopul jocului este acela de a ajunge la final fara a exista coliziuni cu celelalte masini. Jocul este conceput pe niveluri de dificultate, aceasta constand în viteza de deplasare a masinii care se mareste cu fiecare nivel. Trecerea de la un nivel la altul se va face în momentul în care nu a existat nici o coliziune la expirarea timpului de joc. Este declarat castigator cel care trece toate nivelurile fara coliziune in timpul prevazut.
Piesa | Distribuitor | Cantitate | Pret |
---|---|---|---|
Placa de baza PM2019 | ACS | 1 buc | 10 RON |
Componente de baza PM2019 | ACS | 1 buc | 42.2 RON |
Modul ecran Nokia 5110 | OLX | 1 buc | 20 RON |
Buton 6x6x6 | Optimus Digital | 2 buc | 2×0.99RON |
Cablaj de test 70×90 mm | Optimus Digital | 1 buc | 10 RON |
Fire colorate mama-mama (10p, 15cm) | Optimus Digital | 2 buc | 2×4.45 RON |
Cablu imprimanta USB 2.0 | Optimus Digital | 1 buc | 4.99 RON |
Letcon | Depozit MAX | 1 buc | 30 RON |
Set fludor + sacaz | Depozit MAX | 1 buc | 40 RON |
Linux |
---|
Atom - editor text |
Eagle - schema electrica |
HIDBootFlash - bootloader 2019 |
Pentru a scrie acest cod a fost necesara folosirea unor biblioteci standard C cat si a unor biblioteci speciale pentru LCD.
nokia5110.h |
---|
A fost interesant si consider ca am invatat destul de multe din acest proiect atat hardware, software cat si din modul aranjare a pieselor acesta fiind pentru mine un succes.
Arhiva cu codul sursa si Makefile : anamazilu_pm2019.zip