Autorul poate fi contactat la adresa: sandusilviumadalin@gmail.com
Scopul proiectului este reprezentat de implementarea jocului clasic Tetris. Jucatorul va putea manevra piesele cu ajutorul unui joystick.
Sistemul va contine urmatoarele componente de baza: microcontroller-ul, joystick-ul si ecranul LCD color. Se vor genera random piese. Acestea se vor muta la stanga sau dreapta cu ajutorul joystick-ului. Accelerarea vitezei de coborare a pieselor se va face prin indreptarea manetei in partea de jos, iar rotirea pieselor se va face prin indreptarea manetei in partea de sus.
Piese:
Pentru implementarea acestui proiect am folosit:
Implementarea jocului a fost facuta de la 0. Pentru comunicarea cu LCD-ul m-am folosit de indicatiile din laborator. Jocul are un singur nivel pe o tabla de 32 de linii si 20 de coloane.
Acest proiect mi-a oferit o experienta foarte interesanta. A fost placut ca pe langa partea de software sa realizam si partea de hardware.
16-05-2019 : achizitionarea tuturor componentelor
20-05-2019 : terminarea partii hardware
23-05-2019 : terminare cod si finalizarea proiectului