Table of Contents

Silviu-Mădălin SANDU (87729) - Tetris

Autorul poate fi contactat la adresa: sandusilviumadalin@gmail.com

Introducere

Scopul proiectului este reprezentat de implementarea jocului clasic Tetris. Jucatorul va putea manevra piesele cu ajutorul unui joystick.

Descriere Generala

Sistemul va contine urmatoarele componente de baza: microcontroller-ul, joystick-ul si ecranul LCD color. Se vor genera random piese. Acestea se vor muta la stanga sau dreapta cu ajutorul joystick-ului. Accelerarea vitezei de coborare a pieselor se va face prin indreptarea manetei in partea de jos, iar rotirea pieselor se va face prin indreptarea manetei in partea de sus.

Schema

Hardware Design

Piese:

Schema electrica

Software Design

Pentru implementarea acestui proiect am folosit:

Implementarea jocului a fost facuta de la 0. Pentru comunicarea cu LCD-ul m-am folosit de indicatiile din laborator. Jocul are un singur nivel pe o tabla de 32 de linii si 20 de coloane.

Rezultate obtinute

Jocul este functional. Ii lipsesc 3 piese din jocul original de Tetris si un contor pentru scor.

Concluzii

Acest proiect mi-a oferit o experienta foarte interesanta. A fost placut ca pe langa partea de software sa realizam si partea de hardware.

Download

sandu_silviu-madalin_331cb.zip

Jurnal

16-05-2019 : achizitionarea tuturor componentelor

20-05-2019 : terminarea partii hardware

23-05-2019 : terminare cod si finalizarea proiectului

Bibliografie/Resurse

pm

Download as PDF