Table of Contents

Snake

Autor

Roxana-Florentina Soare

Introducere

Proiectul presupune realizarea unui joc de tip Snake folosind un LCD si placuta PM de la laborator.

Proiectul implica cunostinte hardware deoarece voi folosi un LCD si un buzzer, dar si cunostinte software, intrucat voi avea un joc cu niveluri, vieti, va exista notiunea de scor etc. Scopul final este de a obtine o “jucarie”.

Descriere

Voi folosi mai multe butoane din care se poate da start/restart/muta sarpele intr-o anumita directie. La anumite evenimente, voi folosi buzzerul pentru a reda anumite sunete. Toate informatiile vor fi vizualizate pe LCD.

BONUS: Voi tine minte un clasamentul al tuturor scorurilor obtinute.

Listă componente

Schemă bloc

Schema block - Snake 2019

Schemă electrică

Schema block - Snake 2019

Software Design

Codul a fost scris doar in C, folosind Sublime.

Am copilat cu avr-g++. A trebuit sa definesc SPRC ca fiind SPRC0 etc pentru a putea compila bibiloteca pentru LCD.

Am folosit:

In joc pot exista mai multe stari (precum imaginea de pornire, imaginea din joc si cea de final). Se intra in joc la apasarea butonului de start. La apasarea unuia dintre butoanele de directii, schimb directia sarpelui.

La fiecare iteratie, stabilesc care este noua pozitie a capului. Desenez capul, sterg coada (restul sarpelui ramane desenat ca la poza anterioara).

Verific ca sarpele sa nu se intersecteze cu sine. Atunci cand mananca, cresc sarpele.

Rezultate Obtinute

FZ_Mi2RdRIs

Schema block - Snake 2019 Schema block - Snake 2019

Concluzii

A fost un proiect interesant. Dificultatea a provenit din lucrul cu hardware-ul. In urma acestui proiect am avut satisfactia de a face o aplicatie utilizabila.

Download

333ca_soareroxana_snake.zip

Jurnal

Bibliografie, resurse

datasheet LCD

self PDF