Autorul poate fi contactat la adresa: podarumihai97@gmail.com
Sistemul implementeaza jocul clasic Minesweeper. Jucatorul va putea naviga pe tabela de joc cu ajutorul unui joystick si va putea marca cu ajutorul unor butoane campul selectat in momentul curent.
Sistemul va contine 3 componente: componenta de procesare(microcontroller-ul), componenta de interactiune cu userul(joystick-ul si butoanele) si componenta de afisare a jocului(ecran LCD color). Tabela jocului propriu zis o sa fie generata cu un algoritm random la fiecare joc nou.
Am implementat jocul de la 0, fara a ma inspira din coduri de pe internet. Am folosit resursele puse la dispozitie la laboratorul 5 pentru comunicare cu LCD-ul si afisarea datelor pe acesta. Am creat 3 nivele de dificultate pentru joc, cu dimensiuni si numar de bombe diferit. Codul este disponibil in sectiunea de download a acestei pagini de documentatie. Pentru realizarea codului am folosit Visual Studio Code pe Windows 10 si am compliat folosind WinAVR.
Am resuit sa finalizez implementarea jocului la timp. Atasez cateva imagini cu componentele folosite.
Acest proiect a fost o experienta placuta ce m-a ajutat sa inteleg mult mai bine rolul componentelor si stabilirea comunicarii intre ele. M-a motivat sa incep sa lucrez la mai multe proiecte de genul pentru mine, fara ca acestea sa fie impuse de scoala.
10.05.2019 - Achizitionarea tuturor componentelor si lipirea completa a placutei
17.05.2019 - Terminarea partii hardware
20.05.2019 - Terminare codului