Table of Contents

Snake Game

Autor

Vrajitoru Vlad-Laurentiu

Introducere

Proiectul consta in implementarea unui joc snake pe un LCD grafic, jocul fiind unul de tip single player. Jucatorul directioneaza sarpele cu ajutorul a 4 butoane ce specifica directia(dreapta, stanga, sus, jos). Scopul jocului este a rezista cat mai mult si totodata de a acumula un punctaj cat mai mare. Jocul contine 3 nivele.

Motivarea Alegerii Temei: Snake ramane un joc de referinta in istoria telefoanelor mobile, nu este de mirare faptul ca exista aplicatii Snake chiar si pentru smartphone-urile care domina astazi piata. Implementarea proiectului va fi utila pentru invatarea si intelegerea unor concepte,iar in forma sa finala va reprezenta unul din cele mai cunoscute jocuri pentru telefoane mobile, apreciat de multa lume. In concluzie acest proiect constituie o baza fundamentala in ceea ce priveste dezvoltarea viitoarelor proiecte.

Descriere generală

Jucatorul va directiona sarpele utilizand cele 4 butoane. Se poate lua in considerare, fata de varianta clasica introducerea a 3 nivele(crescand dificultatea).

Schema bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

Schemă electrică:

1.Controller

2.Periferice

Software Design

Am folosit un LCD Nokia 5110. Pentru acesta am avut nevoie de biblioteca http://www.quantumtorque.com/content/view/32/37/

Ca mediu de dezvoltate am folosit: Eagle → schema electrică, Sublime Text, HID Boot Flash, avr-gcc

Rezultate obţinute

Concluzii

S-a realizat cu succes modulul software Snake. Aplicatia Snake a fost testata cu succes, jocul are 3 nivele, un nivel fiind bonus. Montajul hardware a fost realizat in totalitate, verificat din punct de vedere al tensiunilor, scurt-circuitelor, contactelor si al Lcd-ului.

Download

proiectsnakevrajitoru.zip

Jurnal

- 21 Aprilie 2019 - Descrierea proiectului si crearea paginii

- 5 Mai 2019 - Realizarea schemei electrice.

- 23 Mai 2019 - Finalizare proiect si prezentare.

Bibliografie/Resurse