Table of Contents

Multiplayer Battleships Player2 - Medar Andrei

Medar Andrei

Introducere

Acest proiect consta in implementarea jocului multiplayer Battleships. Impreuna cu colegul meu, Tudor Manea, vom implementa acest joc.

Regulile jocului: Acest joc consta in 2 jucatori. Fiecare are o harta(matrice patratica), pe care isi pozitioneaza navele la inceputul jocului. Apoi, pe rand, fiecare jucator incearca sa nimereasca navele celuilalt, alegand o pozitie din matrice. Jocul se termina cand un jucator a nimerit toate navele inamicului.

Descriere Generala

Hardware Design

Software Design

O placa Master care va initia comunicarea si o placa Slave. La inceput, cele 2 placi isi trimit pozitia navei. Apoi, placa Master incepe. La fiecare tura, jucatorul isi alege o pozitie in care vrea sa traga. Apoi, trimite celelaltei placi acele coordonate si afiseaza daca a lovit nava adversarului sau nu. Cand un jucator a distrus toate pozitiile navelei inamice, ii trimite un mesaj special prin care anunta sfarsitul jocului. Practic, placa Master incepe prima, in timp ce placa Slave asteapta coordonatele, urmand ca apoi in fiecare tura sa se alterneze comunicarea.

Rezultate Obtinute

In final, am reusit sa facem proiectul sa mearga si jocul sa se desfasoare cum trebuie. Cea mai grea parte a fost implementarea corecta a comunicarii si scrierea unei interfete care sa ajute jucatorul sa vada ce puncte a lovit adversarul, atunci cand e tura adversarului, respectiv sa vada ce puncte a lovit el cand este randul sau.

medar_andrei_placa1.jpg medar_andrei_placa2.jpg
battleships_multiplayer1.jpg battleships_multiplayer2.jpg

Concluzii

Proiectul a fost util intrucat a fost nevoie sa invat cum sa imbin partea de hardware si de software.

Download

Download as PDF

Jurnal

Bibliografie/Resurse