Table of Contents

Multiplayer Battleships Player1 - Manea Tudor-Ștefan

Manea Tudor-Ștefan

Introducere:

Pentru acest proiect, voi implementa împreună cu colegul meu, Medar Andrei, un joc de Battleships pe LCD, în 2. Fiecare dintre noi ne vom configura plăcuța urmând apoi să le legam pentru a juca jocul în 2.

Cum decurge jocul:

Descriere Generală:

Hardware Design:

|

tudor_manea_placa1.jpg tudor_manea_placa2.jpg

Software Design:

Modalitatea de funcționare

Pentru implementare, plăcuțele sunt setate, una ca fiind master, iar cealaltă slave.
Ele comunică prin USART, pe pini RX, TX.

Modul în care se desfășoară jocul este următorul: *fiecare ține 2 matrice în care va ține detaliile despre harta sa și cea a inamicului. *după ce fiecare își plasează nava, ambi trimit unul celuilalt coordonatele centrului navei lor,
urmând fiecare să își noteze în matricea inamicilor detaliile primite. *pe rând, fiecare încearcă să nimerească folosindu-se de butoane și LCD *câștigă cel care distruge toată nava inamucului

battleships_video.zip

Rezultate Obţinute:

battleships_multiplayer1.jpg battleships_multiplayer2.jpg

Demo Video

Concluzii:

În concluzie, partea cea mai grea a fost să reușim să facem plăcuțele să comunice între ele corect. La început ele trimiteau lucruri gresite/primeau date eronate, însă am reușit să sicronizăm transmiterea de date și a funcționat.

Cod Sursa

Bibliografie/Resurse:

Datasheets:

Resurse schemă electrică:

Biblioteci folosite:

Download pagină ca PDF