Table of Contents

Adriana Florentina Sandu - Snake

Introducere

Proiectul consta in implementarea jocului Snake pe un LCD grafic.

Descriere proiect

Jocul va fi structurat pe mai multe nivele, trecerea la urmatorul nivel realizandu-se prin atingerea unui anumit scor. Miscarea serpisorului se va face prin apasarea butonului aferent directiei de mers dorita.

Hardware Design

Schema bloc

Din schema reies:

Lista finala de piese

Schema electrica

Software Design

Mediul de dezvoltare

Librării și surse

Preluate din laboratorele de PM:

Algoritmi si structuri de date

Singura structura de date folosita este cea pentru pozitia sarpelui in coordonate carteziene. Algoritmi: nimic interesant. Este un simplu joc de Snake, ce in functie de scorul pe care il are, mărește viteza de mers a șarpelui. Șarpele crește pe măsura ce mănâncă; se mișcă în 4 direcții: sus, jos, stânga, dreapta - sau cel puțin așa ar trebui, nu merge decât butonul DOWN. Dacă ajungi la nivelul 6, ai câștigat! Dacă îți atingi propriul corp sau atingi pereții (marginile ecranului), pierzi.

Functii implementate

Vezi codul din arhiva.

Rezultate Obtinute

Rezultate foto ale proiectului

Hardware:

Ecran start:

Joc:

Ecran final joc:

Rezultate video

https://youtu.be/Sl46No_abAc

Concluzii

A fost un proiect interesant (chiar dacă nu am reușit să fac toate butoanele să meargă =)) la care mi-a făcut plăcere să lucrez. Partea software nu a fost greu de implementat. Nici cea hardware. Trebuie sa mentionez că nu m-am așteptat să nu îmi meargă butoanele de direcție.

Download

Arhiva cod

arhiva

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Resurse Hardware

Resurse Software

Download page in PDF: Snake