Table of Contents

HANGMAN LCD

Autor

Ionță Alexandru-Cătălin

email: alexandru.catalin.ionita13@gmail.com

Introducere

Scopul proiectului este creearea jocului Hangman pe LCD

Descriere generală

Se va folosii o tastatură pe tip 4×4 pentru a putea da input-ul către plăcuță și un lcd pe care se va afișa starea jocului.

Hardware design

Lista de piese: LCD, tastatura, fire de legatura, 2 rezistente de 1k, 1 rezistenta de 10k

Software design

Mediu de dezvoltare: winavr, vs studio, bash for windows

Jucătorul va avea la dispoziție 6 vieți pentru a ghici un cuvânt ales pseudo-random. Selectarea literelor se va face ca la tastaturile de la telefoanele vechi, tasta 1 corespunde șirului abc, tasta 2 corespunde șirului def și tot așa. După ce s-a selectat șirul, cu tastele A B C de pe tastatură se alege ce literă din șir se va selecta: A pentru prima literă, B pentru a 2a și C pentru a 3a.

Rezultate

TODO

Download

ionita_alexandru_hangman.zip

Bibliografie

Tastatură: http://winavr.scienceprog.com/example-avr-projects/4x4-keypad-example-using-avr-gcc-c-language.html