Autor: Berceanu Andrei-Victor
Grupa: 332CC
Adresa de contact: andreiberceanu22@gmail.com
Pentru acest proiect, am ales să realizez un labirint care conține nivele multiple folosind o matrice de LED-uri (8×8). Fiecare nivel o să conțină anumite LED-uri acestea reprezentând ușile care o să facă posibila avansarea respectiv decăderea în nivel a jucătorului. Scopul acestui joc o să fie acela de a parcurge succesiv nivelele până la descoperirea ușii finale și eliberarea din labirint testând astfel răbdarea si memoria vizuală a jucătorului într-un mediu cât mai interactiv și plăcut.
Proiectarea jocului se va realiza utilizând Microcontroller-ul ATMega324PA și dispozitivele periferice necesare pentru interacțiunea jucatorului. Jocul va rula pe o matrice de LED-uri (8×8) controlată prin 4 butoane (Up, Down, Left, Right) pentru interacțiunea jucătorului cu scena și 4 display-uri LED 7 Segmente pentru a contoriza scena curentă la care a ajuns jucătorul.
J - Jucător
D - Ușa corectă
BD - Ușa greșită
Level 1 | Level N | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
x | x | x | x | x | BD | x | |||||||||
x | x | x | x | ||||||||||||
D | x | x | x | x | BD | x | x | x | x | ||||||
x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
x | BD | x | |||||||||||||
x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
J | x | x | D | x | J |
Pentru implementare am folosit biblioteca avr_lib_ledmatrix7219d88_01 by David Gironi. Jocul este format din 9 nivele(nivelul curent este afisat pe 7 Segmente) dificultate crescand in functie de nivel. Pentru interactiune jucatorului cu labirintul am folosit 4 butoane pentru UP, DOWN, LEFT, RIGHT. La inceputul fiecarui nivel o sa se aprinda si o sa se stinga pentru inceput usa catre urmatorul nivel (2-3 secunde) si jucatorul (permanent pentru a nu fi confundat cu labirintul) astfel incat jucatorul este nevoit sa memoreze unde se afla usa pentru a trece la urmatorul nivel. Dupa parcurgerea nivelului jucatorul o sa treaca automat la urmatorul nivel. In cazul in care acesta pica intr-o capcana aceasta o sa ajunga la un nivel inferior fata de cel curent.