Table of Contents

Pong

Autor

Coman Florin

Introducere

Proiectul meu consta in implementarea jocului Pong pe un ecran LCD.

Descriere generală

Jocul va putea fi jucat contra unui al doilea jucator sau contra calculatorului.
Fiecare jucator va avea 2 butoane pentru directie (stanga - dreapta) cu care-si misca bara
pentru a lovi mingea. Scorul va fi afisat in partea de sus a ecranului. Jocul se termina
cand un jucator atinge 11 puncte. Am ales sa fac acest proiect deoarece jocul Pong este unul dintre primele jocuri
video (1972) si as vrea sa demonstrez, pe aceasta cale, ca inca poate fi destul de
distractiv.

Schema bloc a proiectului

Componente de input: butoane
- un buton de start
- 2 butoane de directie pentru player 1
- 2 butoane de directie pentru player 2
Componente de output: LCD Nokia 5110

Hardware Design

Lista de piese:

Schema electrica

Software Design

Prima oara este afisat un mesaj, continand numele meu, grupa si numele proiectului. Dupa un delay de 3 secunde este afisat
ecranul initial, continand platformele celor 2 jucatori, mingea (in centrul ecranului) si scorul initial. Dupa inca 3 secunde
scorul dispare. Cele 2 platforme sunt reprezentate prin caracterul pipe, iar mingea este litera 'o'.

Concluzii

Desi am terminat de scris codul, proiectul inca nu este finalizat din cauza ca am intampinat niste probleme cu
butoanele.

Download

Mai jos este atasata arhiva proiectului.
334ca_comanflorin_pong.zip

Jurnal

25.04 - Finalizarea placutei de baza.
5.05 - Finalizare schema electrica in Eagle.
5.05 - 20.05 - Achizitionare LCD si breadboard cu butoane si conectarea acestora la placuta de baza.
22.05 - 23.05 - Finalizarea componentei software.
24.05 - Finalizarea paginii wiki.

Bibliografie/Resurse