Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea jocului Snake pe LCD. Acesta se va deplasa cu ajutorul a 4 butoane.
Scopul jocului este de a obtine un scor cat mai bun fara a se lovi de margine sau de el insusi. Lungimea sarpelui va creste la acumularea fiecarui punct.
Lista piese
Scheme electrice:
Jocul incepe prin afisarea unui meniu din care se poate face selectia modului de joc (No Border, Border, Bonus) cu ajutorul butoanelor sus, jos. Dupa ce s-a luat hotararea se va apasa butonul de selectie, iar jocul va incepe.
Algoritmi si Structuri de date
Programul cicleaza intr-o bucla in care se verifica continuu daca sarpele a ajuns la mancare, daca da, isi mareste dimensiunea si se genereaza aleator o noua mancare pe ecran, daca si-a mancat o parte a corpului sau daca a ajuns la pereti. Runda Bonus presupune ca existenta mai multor puncte de mancare, initial fara borduri. Cand se ajunge la un punctaj mai mare de 40, vor aparea peretii.
Mi s-a parut interesant sa realizez un proiect care sa imbine partea de Hardware cu partea de Software.