Table of Contents

Grigore-Răzvan LAZĂR (78358) - Radar detectie obiecte

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in detectarea obiectelor intr-o anumita raza de actiune si maparea pozitiei acestora pe o harta(radar).

Implementarea presupune un senzor ultra sonic aflat pe un suport. Acest suport va avea rolul de a descrie un cerc, in acest fel senzorul putand sa mapeze obiectele/obstacolele aflate la 360 de grade.

Datele preluate de la senzor vor fi analizate si mapate intr-o aplicatie asemanatoare cu hartile submarinelor sau navelor de lupta din filme.

Descriere generală

SCHEMA BLOC :

SCHEMA ELECTRICA :

Hardware Design

Lista de piese:

  • piesele de baza
  • placa de baza cu ATMega324a
  • led rosu pentru avertizare miscare suport
  • senzor ultrasonic pentru detectia obiectelor (HC-SR04)
  • servo motor pentru miscare suport la 360 de grade (SG 90)
  • modul bluetooth pentru comunicarea cu servomotorul (HC-05)
  • cadru si suport pentru senzorul ultrasonic

Software Design

Pentru implementarea software :

  • - WinAVR
  • - Programmers Notepad
  • - Makefile (similar cu cel folosit in cadrul laboratoarelor)

Rezultate Obţinute

  • Controlul servomotorului prin comenzi trimise prin bluetooth
  • Afisarea distantelor printr-un terminal de bluetooth
  • Comunicarea intre cele 2 placute

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

ETAPA 1 :

ETAPA 2 :

ETAPA 3 :

ETAPA 4 :

ETAPA 5 :

ETAPA 7 :

ETAPA 6 :

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.