Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Pe ecranul LCD-ului sunt listate cele doua jocuri din care poti alege unul. Fiecare joc are asociat un buton. Daca utilizatorul alege sa joace X si 0, se va deschide un meniu prin care unul din playeri poate alege daca vrea sa joace cu X sau cu 0, celuilalt atribuindu-se cealalta varianta. La finalizarea jocului se afiseaza un mesaj prin care se anunta castigatorul. Magic Tiles consta dintr-o serie de blocuri negre care “curg” de-a lungul ecranului. Utilizatorul va trebui sa apese pe butoanele corespunzatoare blocurilor ce apar pe randul de jos al afisajului. Dupa terminarea fiecarui joc se revine la meniul de start de unde utilizatorul poate alege iar intre cele doua jocuri.
Componentele necesare sunt:
Pentru dezvoltarea partii software a proiectului am folosit Notepad++ cu plugin-ul WinAVR.
Pentru a implementa functionalitatea am folosit:
- lcd.h si lcd.c reprezinta API de utilizare a LCD-ului - ofera functii pentru a scrie text pe LCD
- matr.h reprezinta fisierul in care am stocat matricea folosita pentru magic tiles.
- main.c reprezinta fisierul in care este stocata cea mai mare parte a programului fiind implenentata aici logica din spatele jocurilor
Realizand acest proiect am avut multe de invatat. M-am confruntat cu unele probleme precum lipirea gresita a pieselor dar in cele din urma a fost o experienta placuta.
Cod Sursa: 332cbgeanaliumadalinagabriela_pmproiect.zip
Datasheet LCD 2004 A - 4×20: ftp://imall.iteadstudio.com/IM120424018_EONE_2004_Characters_LCD/SPE_IM120424018_EONE_2004_Characters_LCD.pdf
Datasheet ATMEGA324: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf