Table of Contents

Mădălina-Gabriela GEANALIU (78377) - Game library

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Descriere generală

Pe ecranul LCD-ului sunt listate cele doua jocuri din care poti alege unul. Fiecare joc are asociat un buton. Daca utilizatorul alege sa joace X si 0, se va deschide un meniu prin care unul din playeri poate alege daca vrea sa joace cu X sau cu 0, celuilalt atribuindu-se cealalta varianta. La finalizarea jocului se afiseaza un mesaj prin care se anunta castigatorul. Magic Tiles consta dintr-o serie de blocuri negre care “curg” de-a lungul ecranului. Utilizatorul va trebui sa apese pe butoanele corespunzatoare blocurilor ce apar pe randul de jos al afisajului. Dupa terminarea fiecarui joc se revine la meniul de start de unde utilizatorul poate alege iar intre cele doua jocuri.

Schema bloc a proiectului:

Hardware Design

Componentele necesare sunt:

Software Design

Pentru dezvoltarea partii software a proiectului am folosit Notepad++ cu plugin-ul WinAVR.

Pentru a implementa functionalitatea am folosit:

- lcd.h si lcd.c reprezinta API de utilizare a LCD-ului - ofera functii pentru a scrie text pe LCD

- matr.h reprezinta fisierul in care am stocat matricea folosita pentru magic tiles.

- main.c reprezinta fisierul in care este stocata cea mai mare parte a programului fiind implenentata aici logica din spatele jocurilor

Rezultate Obţinute

Concluzii

Realizand acest proiect am avut multe de invatat. M-am confruntat cu unele probleme precum lipirea gresita a pieselor dar in cele din urma a fost o experienta placuta.

Download

Cod Sursa: 332cbgeanaliumadalinagabriela_pmproiect.zip

Bibliografie/Resurse

Datasheet LCD 2004 A - 4×20: ftp://imall.iteadstudio.com/IM120424018_EONE_2004_Characters_LCD/SPE_IM120424018_EONE_2004_Characters_LCD.pdf

Datasheet ATMEGA324: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf