Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea jocului FLOW(watch), un joc mobile destul de popular, care presupune unirea tuturor cercurilor de aceeasi culoare prin intermediul unui traseu, astfel incat sa nu intersecteze alte trasee de culori diferite.
Este un joc de logica si de atentie, cu utilitate pur recreationala.
Am ales acest proiect pentru consolidarea cunostintelor acumulate la laborator legate de utilizarea unui LCD grafic.
Plansa de joc va fi reprezentata de o matrice patratica in care vor exista mai multe perechi de patratele de aceeasi culoare. Nu vor exista doua sau mai multe perechi de aceeasi culoare. Scopul jucatorului este de a uni patratelele din fiecare pereche prin intermediul unui traseu astfel incat sa nu existe doua trasee care se suprapun, iar intreaga plansa sa fie acoperita de trasee.
Lista de piese:
Schema electrica:
In urma unui eveniment nefericit (am uitat sa apelez in main() functia de initializare a butoanelor pe care mi-o facusem) am reusit sa ard cativa din pinii portului D si ca urmare am transferat butoanele pe port C.
Pentru a controla LCD-ul am folosit biblioteca din laboratorul 5.
Am dus implementarea jocului la bun sfarsit, ramanand eventual sa mai fac un meniu principal. Acesta nu este insa absolut necesar deoarece, dupa cum se poate observa si din poze, se poate naviga intre nivele folosind optiunile previous si next.
In urma acestui proiect am avut ocazia de a aplica cunostintele dobandite pe parcursul laboratoarelor.