Table of Contents

Andreea-Denisa PÎNTEA (78689) - Mario LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul constă în realizarea jocului Mario pe LCD. Acesta presupune deplasarea personajului cu ajutorul butoanelor și evitarea obstacolelor, cu scopul de a ajunge la castel. Pentru a supraviețui, Mario va trebui sa iși infrângă și inamicii.

Descriere generală

Pentru deplasarea caracterului există șase butoane:

Pe parcursul jocului, caracterul poate avea trei stari:

Starea se schimbă dacă

Schema bloc:

Hardware Design

Listă piese:

Schema electrica:

Poze proiect:

Software Design

Pentru dezvoltarea proiectului am folosit:

Jocul începe la apăsarea butonului de start. La fiecare pas se ține cont de starea în care se află jucatorul. Pentru a ușura evoluția jocului si pentru a permite jucătorului să se adapteze la viteza jocului, starea inițială este setată “mare”.

Am implementat funcții care verifică când are loc o coliziune, starea în care se află jucătorul curent și efectul pe care îl va avea coliziunea: dacă jucătorul se află în starea “mic”, jocul se va termina și se va oferi posibilitatea de a reîncepe.

De asemenea, lucrez cu o variabilă globală pentru a ține cont de scorul jucătorului, în funcție de numărul de bănuți cu care se intersectează.

Am adăugat în arhiva de mai jos un fișier README în care prezint, pe scurt, regulile și funcționalitățile implementate.

Rezultate Obţinute

Rezultatul proiectului este un joc distractiv, complet funcțional. Intenționez să creez și o carcasă pentru a fi mai ușor de manevrat.

Concluzii

Consider că am învățat lucruri interesante din acest proiect.

Download

pintea_andreea-denisa_proiectpm2018.zip

Bibliografie/Resurse