Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul constă în realizarea jocului Mario pe LCD. Acesta presupune deplasarea personajului cu ajutorul butoanelor și evitarea obstacolelor, cu scopul de a ajunge la castel. Pentru a supraviețui, Mario va trebui sa iși infrângă și inamicii.
Pentru deplasarea caracterului există șase butoane:
Pe parcursul jocului, caracterul poate avea trei stari:
Starea se schimbă dacă
Listă piese:
Pentru dezvoltarea proiectului am folosit:
Jocul începe la apăsarea butonului de start. La fiecare pas se ține cont de starea în care se află jucatorul. Pentru a ușura evoluția jocului si pentru a permite jucătorului să se adapteze la viteza jocului, starea inițială este setată “mare”.
Am implementat funcții care verifică când are loc o coliziune, starea în care se află jucătorul curent și efectul pe care îl va avea coliziunea: dacă jucătorul se află în starea “mic”, jocul se va termina și se va oferi posibilitatea de a reîncepe.
De asemenea, lucrez cu o variabilă globală pentru a ține cont de scorul jucătorului, în funcție de numărul de bănuți cu care se intersectează.
Am adăugat în arhiva de mai jos un fișier README în care prezint, pe scurt, regulile și funcționalitățile implementate.
Rezultatul proiectului este un joc distractiv, complet funcțional. Intenționez să creez și o carcasă pentru a fi mai ușor de manevrat.
Consider că am învățat lucruri interesante din acest proiect.