Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Jocul clasic de Snake imbunatatit cu impartirea pe nivele de dificultate (meniu) .
Consider ca reprezita un inceput bun pentru programarea embedded si este interesant deoarece orice poate juca .
Nivelul de dificultate modifica viteza cu care se misca sarpele .
Controlul sarpelui ( modificarea directiei ) se va realiza prin intermediul butoanelor iar afisarea se va realiza prin intermediul LCD-ului.
Schema bloc :
Lista de piese :
* Microcontroller AtMega324
* Piese de baza
+
* 4 butoane
* Fire mama-mama
* Placa aditionala
* Headere
* LCD Nokia 5110
* cablu pentru alimentare
* stabilizator tensiune 3.3V
Implementare folosind WinAVR si Notepad++.
Scrierea codului pe placa folosind HIDBootFlash
Pentru LCD am folosit o biblioteca deja scrisa care ofera functii deja implementate pentru afisare de caractere
(lcd.c si lcd.h) .
Pinii sunt definiti in lcd.h si corespund conectarii pe placa
In rest codul a fost compilat cu avr-gcc pe windows si incarcat folosinD HIDBootFlash
Jocul functioneaza in parametrii normali cu mentiunea ca butonul pentru miscarea sarpelui la dreapta a fost inlocuit cu BTN .
Consider ca proiectul a fost foarte interesant deoarece trece prin toate etapele necesare dezvoltarii unui proiect hardware
Fiind primul proiect hardware pe care l-am realizat, consider ca m-a ajutat foarte mult sa aprofundez acest domeniu care pana acum imi era necunoscut .
1. Cumpararea pieselor de baza
2. Lipirea pieselor de baza
3. Testarea placii la laborator
4. Cumpararea piseleor auxiliare
5. Lipirea pieselor auxiliare pe alta placuta
6. Conectarea celor 2 placute
7. Testarea functionalitatii
8. Setup HIDBootFlash si scrierea de cod pe placa
9. Testare LCD (potrivire pini in cod - header ) si realizare joc
10. Testare joc
Software EAGLE (realizare schema electrica) overview
Biblioteca LCD 5110
Pagina cursului de PM
Site-ul optimusdigital.ro optimusdigital.ro - piese