Table of Contents

Dragoș-Anton ANGHELUȘ (78443) - Joc 2048

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Scopul proiectul va fi realizarea jocului 2048 pe LCD. Acesta va contine si alte imbunatatiti pe langa varianta clasica, de exemplu: mutarea care elibereaza cele mai multe casute.

Descriere generală

Inputul va fi dat de 5 butoane. Un buton va fi pentru miscarea care elibereaza cele mai multe casute si 4 butoane de control care vor reprezenta miscarile RIGHT, LEFT, UP si DOWN.

Schema bloc:

Hardware Design

Lista piese:

Schema electrica:

Software Design

Mediu de dezvoltare:

Biblioteci:

Rezultate Obţinute

Nu am reusit sa ajung la o forma finala a proiectului, desi am implementat partea de joc, deoarece am avut o problema cu biblioteca LCD-ul, nu am putut sa ccompilez biblioteca u8glib. Eroarea rezultata in urma compilarii este: “u8glib/src/u8g_com_atmega_hw_spi.c:117:7: error: ‘SPCR’ undeclared (first use in this function)”. Pentru a arata functionalitatea implementarii hardware am facut un mic proiect care imi aprinde led-ul conectat la PD7 in momentul in care apas orice buton de pe placa de test. In momentul in care placa este conectata la usb, LCD-ul se aprinde insa nu am reusit sa scriu nimic pe el deoarece nu am putut compila biblioteca mai sus mentionata.

Concluzii

Un proiect interesant la care a trebuit sa construim atat hardware-ul cat si software-ul. Am lucrat cu placere la acest proiect, in ciuda faptului ca nu l-am putut duce la bun sfarsit.

Download

Jurnal

  • Cumparare piese obligatorii
  • Lipire placuta
  • Cumparare piese auxiliare
  • Lipirea pieselor auxiliare pe placuta de test
  • Conectarea celor doua placute
  • Setup HIDBootFlash si scrierea de cod pe placa
  • Testarea functionalitatii

Bibliografie/Resurse

Resurse Software

http://code.google.com/p/u8glib/wiki/u8glib

Resurse Hardware

http://www.dfrobot.com/image/data/FIT0021/ST7920.pdf

http://www.atmel.com/Images/doc8272.pdf