Table of Contents

Gică-Dragoş ARPĂŞANU (78664) - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

O sa realizez jocul X si 0 pe o placuta ATMega324 si folosesc un display ST7920.
Aptitudinile pentru acest joc se pot exersa in unul sau in doi jucatori pe o matrice 3×3.

Descriere generală

Schema ansamblului

Hardware Design

Lista de piese:
* Display ST7920
* 5 rezistente 3.3K
* 5 rezistente 1.8K
* 2 diode 1N4007
* 1 condensator 10uF
* 5 butoane

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.