Table of Contents

Bogdan CROITORU (78719) - Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

In cadrul acestui proiect voi implementa jocul clasic de Snake pe un ecran LCD aducand o serie de functionalitati suplimentare: sunete realizate prin intermediul unui difuzor si semnale luminoase realizate prin LED-uri pentru evidentierea diverselor evenimente.

Descriere generală

2000

Hardware Design

Lista piese

Software Design

Mediu de dezvoltare:

Biblioteci folosite

Am folosit o bibloteca pentru LCD-ul Nokia 5510: https://github.com/LittleBuster/avr-nokia5110

Descriere algoritm

La pornirea jocului este afisat un ecran de pornire in cadrul caruia poate fi setata viteza de deplasare a sarpelui. La apasarea butonului 'ENTER' jocul incepe. Sarpele poate fi controlat din cele 4 butoane: 'LEFT', 'RIGHT', 'UP', 'DOWN', iar la apasarea butonului 'ENTER' jocul este intrerupt pana la reapasarea acestuia. In momentul in care jucatorul isi atinge obiectivul este produs un sunet cu ajutorul buzzerului si se aprinde un led. In cazul in care jucatorul pierde este produs un sunet mai lung, este afisat un ecran de game over, iar pana la apasarea butonului 'ENTER' ledurile sunt aprinse succesiv.

Rezultate Obţinute

Cablaj

Joc

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

arhiva_surse_croitorubogdan2.zip

Bibliografie/Resurse