Table of Contents

Gabriel-Marian MARIN - Ultimate Tic Tac Toe

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Acest proiect presupune implementarea jocului Ultimate Tic Tac Toe pe led-uri.
La sfarsit, folosind butoane pentru a se deplasa prin matricea de 9×9 led-uri, utilizatorul va putea realiza o miscare conform regulilor jocului.

Descriere generală

Utilizatorul foloseste butoane pentru a se deplasa in matricea de led-uri.
Led-urile vor avea culori diferite pentru cei 2 jucatori si pentru casuta curenta.
Rolul ATMega-ului va fi de a seta led-ul selectat cu culoarea corespunzatoare, de a verifica daca jocul s-a terminat si de a calcula scorul dupa fiecare miscare efectuata.

Hardware Design

Lista piese:

Schema electrica:

Descriere:

Fiecare din cei doi shift registers va controla liniile matricei de led-uri, respectiv cate o culoare pentru 8 led-uri,
led-ul ramas fiind controlat prin pini de la placuta de baza.
Tranzistorii sunt folositi pentru a controla coloanele matricei de led-uri.

Rezultate hardware:

Nu am reusit sa duc la final implementarea hardware, de aceea am redus proiectul la un joc Tic Tac Toe simplu.

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.