Radu-Ştefan PIERSICANU (25176) - Nume proiect
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Scopul proiectului este implementarea unui joc clasic de X si 0 pe o matrice de led-uri.
Proiectul foloseste o matrice 3 x 3 de led-uri si suporta optiunea: player vs player.
Scopul proiectului a fost, familiarizarea cu tot ceea ce înseamnă microcontroller și fucționalitatea sa.
Am ales acest proiect deoarece e simplu, distractiv si X&0 e un joc clasic din copilarie.
Descriere generală
Jocul va fi PvP.
Schema bloc:
Input:
butoane de selectie: sus, jos, stanga, dreapta, enter.
Output:
LED-uri matrice
ATMEGA:
setare led selectat cu o culoare in functie de jucator
Hardware Design
Lista de piese placuta de baza:
Led-rui
Butoane
Microcontroller ATMega
Diode
Condensatori
Rezistențe
Jumper
Barete de pini
Quartz
Lista de piese pentru proiectul in sine:
placa secundara
9 LED-uri RGB
9 rezistente de 470
barete de pini - 40 pini
fire conectoare mama-mama
Software Design
mediu de dezvoltare: Programmer's Notepad
librării şi surse 3rd-party: io.h din avr și delay.h din util
algoritm bazat pe starile posibile in care se poate afla jocul la un moment dat
implementarea are loc pe suportul oferit de laboratorul 0 de PM
piersicanu_radu_332cb.zip
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Faza 1:
achizitionare piese pentru placuta de baza, impreuna cu seria
Faza 2:
lipire piese pe placuta de baza
Faza 3:
Achizitionare placuta secundara si componente
Lipire placuta secundara
Faza 4:
programare si testare
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF