Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Scopul acestui proiect este implementarea celebrului joc Pac-Man pe un LCD grafic.
Descrierea jocului:
Jucătorul îl controlează pe Pac-man printr-un labirint pentru a mânca pac-dots. Scopul jocului este ca Pac-man să mănânce toate pac-dots. Inamicii lui (Blinky și Pinky) îl urmăresc și încearcă să îl împiedice să își îndeplinească scopul. Dacă Pac-man mănâncă un pac-dot, există un interval de timp în care el poate să își mănânce și adversarii, restartând poziția lor actuală la poziția de start.
Jocul se termină fie în cazul în care Pac-man este prins de Blinky sau de Pinky, fie în cazul în care Pac-man mănâncă toate pac-dots din labirint.
Ideea a pornit de la jocul Pac-man:
Pac-man poate fi controlat prin intermediul butoanelor sus, jos, stânga, dreapta lipite pe plăcuța de test. Finalul jocului este anunțat prin semnale sonore specifice în funcție de câștigător.
Utilitatea acestui proiect constă, ca în cazul tuturor jocurilor, în amuzamentul oferit. Iar pentru mine, acest joc este ocazia de a aplica cunoștințelor acumulate în cadrul laboratorului.
Cu ajutorul celor patru butoane plasate pe plăcuța de test (input-ul), îi vom controla poziția lui Pac-man. Software-ul va analiza poziția actuală a player-ului și va îndrepta inamicii spre el. Output-ul va fi reprezentat pe LCD. Finalul jocului va fi anunțat prin intermediul buzzer-ului care va scoate sunete distincte în funcție de winner.
Listă de piese:
Nume componentă | Număr bucăți |
---|---|
Placă de bază | 1 |
Regulator de tensiune | 1 |
Conectori mamă-mamă | 14 |
Butoane | 4 |
Modul LCD de 1.44'' | 1 |
Buzzer activ de 5V | 1 |
Fire de legătură | - |
Schema electrică:
Resurse Hardware
Resurse Software