Table of Contents

Constantina-Mădălina NECŞOIU (66840) - SNAKE

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Ce face?

      Jocul presupune ca snake-ul să mănânce cât mai multe fructe şi aibă o lungime cât mai mare fără să 
se loveasca de coada sa.
Jocul are 3 nivele:
	1. Un tip de fructe care apar random la o frecvenţă mică
	2. Două tipuri de fructe apar random la o frecvenţă mai mare
	3. Pungă magică care apare atunci când snake-ul colectează 4 fructe. Efect: lungimea
	se măreşte cu 15%.
Atunci când se ajunge la sfarşitul unui nivel, jucătorul este felicitat cu o melodie.
Jocul se termină atunci când snake-ul se izbeşte de coada lui.

Care este scopul lui?

Scopul jocului este de a relaxa jucătorul pentru o perioadă medie de timp.

Ideea de la care aţi pornit?

Ideea de la care am pornit este celebrul joc Snake de pe telefonul Nokia.

Descriere generală

Schema bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

LCD Display
Butoane
Buzzer
Capacitate buzzer
Rezistenţe
Placa de test
Modul cu stabilizator de 3.3V
Conectori mamă-mamă
Cablu de alimentare

Schema electrica:

Software Design

Mediu de dezvoltare

Biblioteci

Surse

Rezultate Obţinute

Concluzii

Acest proiect a fost unul dintre cele mai interesante pe care le-a}}m avut in facultate. Dupa parerea mea, este o idee foarte buna sa implementam atat hardware cat si software :-).

Download

necsoiu_madalina_334cb_snake.zip

Jurnal

Pasi pentru implementarea hardware:

Pasi pentru implementarea software:

Bibliografie/Resurse

Resurse hardware

Resurse software

* Documentația în format PDF