Table of Contents

Izabela-Alexandra OPREA (66868) - SNAKE

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Jocul cuprinde un şarpe ce trebuie să mănânce fructe, lungimea sa crescând proporțional cu fructele consumate. Jocul este structurat pe nivele. 
Scopul jocului este de a antrena jucătorii și de a-i motiva  sa joace cât mai mult timp.
Proiectul are la bază jocul Snake cunoscut de toată lumea.

Descriere generală

Schema bloc:

Hardware Design

Lista de piese:

LCD Display
Placa ATmega 324
Butoane
Conectori mama-mama
Conectori mama-tata
Capacitati
Rezistente

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.