Table of Contents

Filip MUNTEANU (67084) - Subway Surfer

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul ales de mine este Subway Surfer pe LCD. Jocul presupune evitarea trenurilor si a obstacolelor si colectarea monedelor.

Scopul jocului este acumularea unui scor cat mai mare.

Ideea a pornit de la jocul Subway Surfer

Proiectul este util pentru a invata cum se poate implementa de la zero un proiect care necesita pe langa software si un hardware.

Descriere generală

Controlarea caracterului pentru schimbarea liniei pe care alearga se va realiza prin accelerometru. Afisarea se va face pe ecranul LCD.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Hardware Design

Lista de piese:

  1. LCD Nokia 3310
  2. Conectori
  3. Accelerometru MPU6050 (Am incercat intai cu ADXL345 dar nu am reusit sa il fac sa mearga)
  4. Regulator tensiune LE33
  5. Condensator 10uF
  6. Difuzor Lg G3
  7. Tranzistor 2N2222
  8. Rezistenta 100ohm
  9. 2 butoane

Software Design

Pentru dezvoltarea aplicatiei am folosit Programmer's Notepad care s-a instalat odata cu WinAVR. Am folosit biblioteca aceasta pentru Nokia 3310 LCD, iar pentru accelerometru am folosit biblioteca aceasta. De asemenea, au fost foarte utile proiectele din anii trecuti din care m-am inspirat.

Urmeaza sa mai implementez:

Rezultate Obţinute

In momentul acesta toate componentele sunt legate la placa de baza si testate, si o parte din cod scris. Ramane de terminat softul si imbunatatit din punct de vedere estetic.

Concluzii

Download

Stadiul softului este destul de incipient si va fi updatat. Versiunea curenta este aici.

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Resurse software:

Resurse hardware