Table of Contents

Laurean-Constantin SARAOLU (66981) - LCD Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul este un joc de tip Snake 2D. Obiectivul jocului este cel de a strange un punctaj cat mai mare, jucatorul controleaza sarpele, iar acesta creste in lungime(isi creste punctajul) daca mananca diferite block-uri.

La fiecare 5 block-uri mancate consecutiv, va aparea un block special. Daca sarpele nu mananca block-ul special, acesta va pierde o parte din punctajul sau. Daca reuseste sa manance block-ul special, sarpele va resimti efecte secundare. Acestea sunt: pentru o perioada de timp orice block va avea valoare dubla, pentru o perioada de timp sarpele se va misca in opusul directiei date de catre jucator sau noul cap al sarpelui devine coada sa.

Descriere generală

Inputul pentru ATMega324 este generat de catre butoane. Procesorul va muta capul sarpelui in directia dorita si va actualiza scorul si lungimea sarpelui daca a fost mancat un block.

Hardware Design

Lista pieselor folosite:

Schema implementare:

Software Design

In cadrul implementarii, am respectat urmatoarele puncte:

Rezultate Obţinute

In final, am reusit sa finalizez proiectul. Momentan este doar o versiune dummy a jocului, insa poate fi imbunatatita. Eventualele upgrade-uri ar putea contine:

Concluzii

In mare parte din timp, dezvoltarea proiectului a fost distractiva si provocarile intalnite m-au ajutat sa invat lucruri noi. Un mare plus pentru activitate a fost ca am avut mana libera la alegerea proiectului. De asemenea, mi-a placut ca dezvoltarea proiectului a putut fi facuta in totalitate de catre noi, inclusiv lipirea componentelor pe placuta.

Download

Schema proiect

Cod proiect

Bibliografie/Resurse

Resurse software:

Resurse hardware: