Alexandra-Ramona SÎRBU (67136) - X si 0
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Jocul va avea mai multe nivele: usor, mediu si greu, in functie de ce prefera utilizatorul. De asemenea se poate selecta si optiunea de a juca contra unui adversar real.
Descriere generală
Schema bloc
Jocul va fi afisat pe un LCD.
La selectarea unui nivel se vor aprinde unul, doua sau trei leduri in functie de dificultate.
Voi avea 5 butoane prin care utilizatorul se poate deplasa printre casute si isi poate selecta una.
Hardware Design
Lista de piese
Scheme electrice
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
am scris codul in sublime si l-am compilat pe linux
am folosit o librarie aditionala pentru lcd (gasita intr-un proiect mai vechi)
tabla de joc este reprezentata prin 9 celule
celula in care este prezent jucatorul se coloreaza in intregime
deplasarea printre celule se realizeaza cu ajutorul butoanelor up/down/left/right
adaugarea unei valori se realizeaza cu ajutorul butonului select
jocul este prevazut pentru 3 nivele, dar si pentru a juca cu un adversar real
cele 3 nivele sunt easy, medium si hard
la nivelul hard nu se poate castiga contra microcontrollerului
nu am folosit vreun algoritm clasic, am luat cazurile posibile si am vazut care mutare este favorabila
Rezultate Obţinute
Concluzii
Rezultatele au fost bune, am reusit sa depasesc toate impedimentele aparute.
Dupa realizarea proiectului consider ca a fost o ocazie buna de a invata atat cum se programeaza o placuta, dar si cum functioneaza in interior.
Download
Bibliografie/Resurse
Documentația în format
PDF