Table of Contents

Teodor-Ciprian POPESCU (67002) - X si 0 pe Led-uri

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Scopul proiectului este implementarea binecunoscutului joc X si 0 pe o matrice de led-uri. Regulile jocului sunt cele cunoscute de toata lumea: castiga cel care obtine o coloana, o linie sau o diagonala.

Descriere generală

Jocul va avea modul player vs bot. Se va incerca implementarea a 2 tipuri de bot: usor si mai greu.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Schema bloc:

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Lista de piese:

Schema electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  1. mediu de dezvoltare: Programmer's Notepad
  2. librării şi surse 3rd-party: avr/io.h
  3. Implementarea se va baza pe laboratoarele studiate

Din picate partea soft nu a fost inca implementata.

Rezultate Obţinute

Concluzii

A fost un proiect frumos care din pacate nu l-am dus la capat din cauza organizarii proaste a timpului. A durat mai mult decat credeam achizitia si lipirea componentelor si sugerez viitorilor studenti din anul 3 sa se apuce din timp :).

Download

Jurnal

Etape proiect:

  1. Selectarea temei
  2. Achizitia placii de baza
  3. Lipirea placii de baza
  4. Achizitia placii de test si a celorlalte componente
  5. Lipirea componentelor
  6. Achizitia componentelor lipsa
  7. Finalizare hardware

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.