Table of Contents

Sergiu-Adrian LAZĂR-ANGELESCU (66918) - Snake4Ever

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Descriere generală

Hardware Design

Lista de componente:

Schema electrica este urmatoarea:

Software Design

Jocul porneste cu un ecran principal, iar utilizatorul trebuie sa apese butonul orice buton pentru a-l porni. Am implementat mai multe nivele, iar nivelul se schimba dupa ce sarpele mananca 6 bucati de hrana. Initial harta nu are niciun obstacol, apoi cu fiecare nivel apar alte obstacole si creste viteza de deplasare a sarpelui. Daca sarpele atinge un obstacol sau marginea ecranului se trece la ecranul de finish si se afiseaza scorul si nivelul. Pozitia mancarii si a obstacolelor este generata random la fiecare etapa.

Am utlizat:

  • biblioteca de Nokia 3310
  • mediu de dezvoltare: AVR Studio

Rezultate Obţinute

Am reusit sa implementez jocul in sine, atat versiunea clasica, cat si cea cu obstacole.

Concluzii

Atunci cand eram mic mi-au placut mult acele console electronice cu jocuri si atunci cand am ales aceasta facultate am visat sa pot ajunge sa implementez ceva similar. De asemenea, Snake a fost jocul meu preferat pe telefon in copilarie. Faptul ca am avut ocazia sa implementez acest proiect reprezinta o mare reusita pentru mine, mai ales deoarece este primul proiect care imbina atat partea de software, cat si pe cea de hardware pe care l-am realizat. Acest proiect m-a ajutat sa imi largesc orizonturile in ceea ce priveste cariera mea si sunt recunoscator pentru acest lucru.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

  1. Lipit componente placa de baza
  2. Cumparat componente necesare
  3. Lipit componente aditionale necesare
  4. Testare hardware
  5. Implementare software
  6. Testare software

Bibliografie/Resurse

* Documentația în format PDF