Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
1. Ce face ?
Proiectul este o implementare a jocului X si 0. Regulile folosite vor fi cele clasice. Detalii proiect si implementare:
2. Care este scopul lui ?
Scopul este crearea unui joc interactiv si portabil folosind cunostintele dobandite la laborator.
3. Care a fost ideea de la care ati pornit ?
Un proiect asemenator am implementat si in anul 2, sperand la a putea implementa si o varianta impotriva AI a acestui joc.
4. De ce credeti ca este util pentru altii si pentru voi ?
Jocul reprezinta o competitie intre jucatori cat si o sursa de amuzament. Este un exercitiu practic care ma ajuta sa aprofundez si mai mult cunostintele dobandite in cadrul laboratorului.
Microcontroller-ul ATMega va fi legat la placuta de baza.
Lista de piese:
Schema electrica: schemael_opreai.sch
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Dificultate in ceea ce priveste lipirea corecta a ledurilor, butoanelor si conectarea pinilor intre placa aditionala si cea principala.
Pas 1: Lipire placa de baza
Pas 2: Verificare functionalitate placa de baza
Pas 3: Cumparare componente aditionale
Pas 4: Lipirea componentelor pe placa aditionala si realizarea schemei electrice
Pas 5: Testare functionalitate leduri si butoane de pe placa aditionala.
Pas 6: Implementarea software pentru jocul de X si O.
Pas 7: Prezentarea finala