Numit ca fiind cel mai bun joc al anului 2015 de catre Google Play si fiind totodata un joc drag mie am considerat ca acest proiect reprezinta momentul ideal pentru construirea unei amintiri portabile a vremii.
Descrierea jocului se poate gasi aici.
Gameplay-ul jocului se poate gasi aici.
Componentele luate in calcul in cadrul acestui proiect sunt:
Nume componenta | Cantitate |
---|---|
Placa de baza | 1 |
Soclu microcontroller | 1 |
Microcontroller Atmega324A | 1 |
Rezistente | 9 |
Diode Zener | 2 |
Condensatori ceramici | 6 |
Capacitori electrolitici | 2 |
Tranzistore | 1 |
Butoane | 6 |
Led-uri | 2 |
USB-B | 1 |
Alimentare 3V | 1 |
Regulator de tensiune | 1 |
Pini tata | 56 |
Pini mama | 16 |
Fire | 11 |
Placa de test | 1 |
LCD Nokia 5110 | 1 |
Schema electrica:
Mediu de dezvoltare: Eagle 7.5.0, Programmer's Notepad
Librarii: LCD Nokia 5110
Incarcare aplicatie: bootloader
Surse: lcd.h, lcd.c, game.h, game.c, main.c
Mod de implementare:
Rezultatul obtinut este un joc complet functional, in cadrul caruia player-u are sarcina de a tine un patratel cat se poate de mult in joc in sensul ca trebuie sa evite sa ajunga pe nivelul de jos al ecranului, caz in care jocul va lua sfarsit, iar player-ului i se va afisa scorul curent si cel mai bun scor obtinut pana in momentul de fata. Pentru a ramane in joc, player-ul se poate folosii de cele patru butoane (LEFT, RIGHT, UP, DOWN) pentru a se deplasa intre platformele random generate.
Din punctul meu de vedere a fost cel mai satisfacator lucru facut pana acum in facultate, deoarece am reusit sa pun in practica anumite cunostinte pe care nu as fi crezut ca le-as putea folosi prea curand si aici ma refer la electronica din anul 2. Sincer sa fiu, mi-ar fi placut sa fac un proiect mult mai complex, insa timpul nu mi-a permis, dar ceea ce este cel mai important este ca mi-a fost deschis apetitul pentru astfel de proiecte.
1. Am creat pagina de wiki in care am argumentat alegerea de proiect.
2. Am construit placuta de baza.
3. Am realizat schema electrica.
4. Am cumparat LCD-ul si piesele necesare constructiei joystick-ului.
6. Am testat functionalitatea LCD-ului si a joystick-ului.
(pe firul de LIGHT de la LCD folosesc o rezistenta pentru a evita o posibila ardere a luminii)
7. Am implementat jocul - Doodle Jump.