Ioan-Paul NICULAE (67122) - Snake
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul de PM consta in implementarea clasicului joc Snake, folosind un microcontroller si a unui LCD. Scopul jocului este cresterea sarpelui la dimensiuni cat mai mari, fara a se musca singur, acumuland puncte pe parcurs. Sarpele are o dimensiune initiala care creste pe parcursul jocului, de fiecare data cand mananca.
Descriere generală
Jucatorul va interfata cu jocul prin intermediul a 5 butoane.
Patru dintre acestea sunt directionale, iar cel de-al cincelea este pentru control. Initial jucatorului i se va prezenta un meniu de unde poate incepe un joc nou sau selectarea unei dificultati (intre 1 si 5). In functie de dificultate, scorul cand mananca variaza, la fel si viteza. Pentru selectia de dificultate se folosesc cele 4 butoane de navigare, al 5lea fiind pentru confirmare. In timpul jocului, cele 4 butoane au dubla functionalitate. In timpul jocului efectiv, controleaza directia sarpelui.
Al cincilea buton, in timpul jocului v-a avea functie de pauza. In momentul in care s-a apasat butonul de pauza, reapasarea acestuia va duce la continuarea jocului. Daca se apasa butonul “up”, se va restarta jocul, iar “down”, va duce la intoarcea in meniul principal.
Hardware Design
Lista de piese:
Placa de baza
Microcontroller
5 Butoane Push
LCD NOKIA 5510
Placa de test
Bareta pt pini LCD
Bareta pt pini butoane
Fire mama - mama
Schema electrica
Implementare Hardware
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Rezultate Obţinute
Dezvoltare cunostinte lucru cu AVR
Soldering Skills
Familiarizare cu EagleCAD
Familiarizare cu mediul de dezvoltare pentru arhitectura AVR
Concluzii
Download
Jurnal
Achizitionarea componentelor de baza
Alegerea proiectului
Lipirea componentelor de baza
Testarea placii de baza
Incarcarea bootloaderului in placa
Realizarea schemei electrice
Achizitionarea componentelor aditionale
Lipirea componentelor aditionale
Testarea si rezolvarea bugurilor hardware (scurtcircuite, lipituri imperfecte etc.)
Interfatarea placii de baza cu placa de test
Dezvolatarea software
Bibliografie/Resurse